Betalningen gick smärtfritt

Halloj alla underbara läsare!

Nu är jag "back home". Allt gick smidigt på stan, var dock en hel del folk på Ticket så det tog lite tid att komma fram i kön. Dessutom var det bara en som jobbade, den andra tjejen var på lunch.. Som tur var så var det underbara Christina som var där, samma tjej som hjälpte mig att boka och som har svarat på alla mina tusen oroliga frågor så det var skoj att få betala hos henne :D Resan blev betald iaf, och jag blev några tusen fattigare men mycket lyckligare trots detta faktumet. Så i sommar, närmare bestämt i slutet på juli, så tar vi en veckas semester till Turkiet. Ska bli superhärligt att komma iväg igen, vi älskar ju att resa så det är lika bra att ta chansen när man har möjlighet :D Dessutom hade vi lite presentkort som Daniel fick när han fyllde 25 så det gjorde resan lite billigare iaf.. Lite roligt att vi som reser så mycket har haft presentkort liggande i nästan tre år, men bra iaf att vi nu slutligen använde dem för i september hade de gått ut annars..

Nu blir det iaf lite kvällsmat. Jag har "passat" korvarna på grillen samtidigt som jag skrivit här så detta inlägget har tagit ganska så lång tid att skriva.. Nu är iaf korvarna klara så nu är det dags att äta! Ha en nice kväll så hörs vi! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0