Godmorgon juni!

Japps jag skriver godmorgon för jag har i stort sätt precis vaknat till liv här hemma. Var uppe en runda innan sju, gick ut med hundarna och pussade lite på älsklingen innan han åkte till jobbet. Väl inne igen så kollade jag datorn lite kort innan jag slutligen satte på ett avsnitt Vänner på datorn och slocknade.. Vaknade för en halvtimme sedan, alltså kvart i tolv. Brukar aldrig kunna somna om, och aldrig kunna sova halva dagen, så något måste ligga i min kropp och spöka för detta är inte normalt för att vara jag.. Var vaken någon gång där emellan för att försöka ringa jobbet men har inget minne alls av när det var.. Tänkte egentligen jobb imorgon igen, men har trots allt beslutat mig för att ta ytterliggare en dag hemma. Var utflykt imorgon med jobbet, skulle ju vara så skoj att vara med. Inte så ofta sådant händer, vill egentligen verkligen gå men känner att kroppen inte riktigt vill ännu :( Blir iaf jobb sen på torsdag igen så får väl se hur kroppen reagerar på det. Det värsta som kan hända är väl att man får gå hem igen och det kan man väl överleva. I´m a surviver, I´m gonna fight this!

Nu ska jag ut och promenera lite med vovvarna. De behöver rastas, jag behöver friskluft och lite motion. Perfekt kombo ju :) Tror vi ska passa på att spana in bilen som har brunnit här uppe idag, lite spännande ju ;) Hörs senare! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0