Härliga, underbara sommarmåndag

Äntligen fick vi lite sommar och sol :D Har varit helt lovely väder hela dagen med en varm sol som lös från en blå himmel. Vi har passat på att vara ute hela dagen på jobb, och man märker hur glada barnen blir av det fina vädret. Förmiddagen tillbringades på gården där barnen lekte och grävde i sandlådan. In en stund för lunch och sedan gick jag och Frida iväg till stan med sex av de stora barnen medan de små skulle sova middag. En promenad i Helsingborgs hamn för att avsluta på Gröningen där barnen fick leka på piratlekplatsen blev dagens utflykt. Barnens ögon strålade när de såg allt spännande längst med vägen, och de lekte sedan oerhört fint på lekplatsen. Det är duktiga barn vi har, söta och goa och lydiga och helt underbara ;) Tillbaka till förskolan för mellis och sedan en eftermiddag med lek på gården. För att sammanfatta det hela behövs det inte många ord - UNDERBART, VARMT OCH HÄRLIGT :D Här hört rykten om att vädret ska fortsätta vara fint resten av veckan så det hoppas vi på,nu vill vi ha sommar och sol hela tiden ju ;)

Nu ska jag mysa i soffan lite framför ett avsnitt Vänner. Känner att ögonen börjar hänga, tror både värmen och solen och all frisk luft har tagot på mina krafter idag! Hoppas alla har passat på att njuta av det fina vädret idag! Trevlig kväll och sov gott. Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0