Ingen bra dag..

Usch, idag är verkligen ingen bra dag. Finns egentligen inget riktigt & abstrakt att ta på, utan det är mest en känsla. En känsla som sakta kryper längre och längre in i mitt sinne, en känsla jag inte alls gillar... Vill inte må såhär, vill känna mig glad och lätt som vanligt. Inget hjälper mot denna känslan heller, det kvittar vad jag gör så är den där fortfarande, gnagande mig i hälarna. Har testat både att shoppa (inget till mig själv, bara till min älskade..) och att städa, men det känns fortfarande likadant. Oredan här hemma är annars något som lätt kan få en att må dåligt, men nu har jag både rensat och skrubbat köksskåpen och trots den lilla nöjdhet som vilar där i mitt innersta så fortsätter tårarna bränna bakom ögonlocken och hjärtat känns tungt, tungt, tungt..

Sorgsenheten från det senaste halvåret, alla brustna drömmar, all längtan & allt hopp som bara försvann, allt stänker rakt över mig och jag vet för ett ögonblick inte alls vart jag ska ta vägen..


Spår från tidigare besökare..
Rosa

Hej Catrin!

Hoppas att det snart känns bättre för dig. Kan bara skicka en kram och att jag tänker på dig.

2010-06-30 @ 21:30:28

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0