Inte denna gången heller..

Sorry Söderling, synd du förlorade matchen idag.. Dock anser jag att han trots allt har gjort en väldigt bra turnering så vi får hoppas att det snart blir hans tur att vinna en titel. Jag följde matchen från soffan och satt samtidigt och fixade med ännu mer bilder från Disney World. Nu är bilder uppladdade för de första fem dagarna tror jag att det är, massor med bilder är på väg.. Ska bara fixa till inläggen, lite text och beskrivningar och så innan de börjar komma upp här på bloggen. Kommer nog köra ett inlägg i taget med tanke på att det blir så enormt mycket bilder, så hinner man se ett inlägg innan nästa kommer upp, kanske ta ett om dagen?! Ja vi får se hur jag väljer att göra..

Dock måste jag erkänna att jag är lite besviken.. Varje dag är det gott om folk som spanar in här, men ingen som kommenterar (endast någon enstaka som "råkar" ramla in här lämnar en kommentar efter sig..) Har ju koll på att det finns en del som är inne ofta, flertalet som är inne varje dag men trots detta inte kan lämna en enda liten rad. Skulle vara så skoj veta vilka det är som kollar in.. Har faktiskt till och med funderat på att låsa bloggen. Denna bloggen är i första hand för mig själv, för att jag ska kunna gå tillbaka sen och se vad som hände vid denna tidpunkten. Detta är ett slags dagbok för mig, där jag med både ord och bild sätter mina minnen på pränt. Exempelvis lägger jag in bilder och berättelser från resor just för att inte glömma bort saker till framtiden.. Att jag sedan har detta publikt är just för att jag tycker att det är skoj att dela med mig av mitt liv och mina ord och bilder. Dock känns detta lönlöst om man bara ger och ger, och inget får tillbaka. Ni får ett tag till på er men börjar det inte komma in lite kommentarer så blir nog bloggen låst i framtiden. Ska ja ge er av mitt liv så får ni ge något tillbaka.. Inga inlägg om Disney kommer upp innan dess heller utan de får vänta tills jag ser hur det blir!

Hoppas att alla har en härlig söndag iaf. Just nu har jag nationaldagsfirandet på i bakgrunden medan jag skriver det här. Tycker egentligen inte att det är så jättestort med nationaldagen men trots allt lite mysigt att se på firandet. Det är ju faktiskt vårt land vi firar, så kanske borde man vara lite stoltare och fira lite mer ;) Trevlig kväll iaf! Kram 


Spår från tidigare besökare..
Frida

För att du var lite ledsen idag för att du inte fått någon kommentar. Sen tycker jag du går in på min blogg och kollar bland länkar! =) Jag utmanar alla andra som läser Cathrines blogg att lämna en kommentar =P

2010-06-07 @ 17:19:39
Bloggadress: http://studenten25kvm.blogg.se/
M

Kollar ofta din blogg, men nä, skriver inte ofta en kommentar.....TASKIGT! Lovar att bättra mej. Vill ju inte att du ska stänga mej ute från ditt liv. Vill ju veta vad som händer kring dej. Fast det får jag ju veta ändå:). E väl inte din M för inget.....hehe. LOVE

2010-06-08 @ 20:49:17

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0