Juni:s första dag har regnat bort

Idag har det verkligen regnat hela dagen.. Har inte varit sådär jättemycket regn utan mest duggregn men det är tråkigt ändå :( Jag tycker förstås att det är ganska så mysigt med regn; att kunna sitta inne och mysa och höra regnet smattra mot fönstret eller att ta en låååång promenad i regnet med vovven. Fast just nu är det inte så skoj med regn, nu är det ju juni så nu vill man ha sommar och sol och värme..

Jag har iaf försökt ta vara på regnet och har passat på att fotografera en massa. Blir så vackert när man fotograferar vattendropparna som lägger sig på alla buskar och blad. I övrigt har jag mest tagit det lugnt idag, kramats en massa med vovvarna och kollat TV. Nu ska jag fortsätta kolla TV, ska se om jag kan hitta något skoj program annars får det bli någon film eller kanske ett avsnitt Vänner. Trevlig kväll!










Spår från tidigare besökare..
A

härliga bilder gillar de i färg mest förstås.

2010-06-02 @ 13:41:26
Bloggadress: http://aldreboendesms.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0