Lugn morgon hemma hos mig

Min dag har börjat lugnt idag. Jag ligger fortfarande i sängen och latar mig, har kollat lite Vänner och så. Vovvarna ligger också här med mig, de gillar att få vila ;) Dock borde vi väl försöka få en start på denna dagen nu. Kanske gå upp och äta lite frukost och sedan fixa lite här hemma. Här skulle behöva städas lite men jag orkar inte riktigt.. Får nog bli senare, första ska jag iaf ha frukost och kanske kolla något på TV:n så får vi se vad dagen mer bjuder på. Är sugen på lite fotografering så vi får helt enkelt se.

Ta hand om er idag!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0