Midsommarafton 2010

Årets midsommarafton firades på mammas koloni. Det var vi, mamma och Tessan som var där och vi hade en supertrevlig kväll med god mat och dryck. Eftersom en bild säger mer än tusen ord så kommer här en bildkavalkad från vår midsommarafton :)


Vackraste Lucas ♥










Mina vackra pojkar ♥







Fint blomsterarrangemang som mamma hade fått av lillasyster




Mums, äntligen dags för midsommarmaten :D








Lillasyster & mamma




Jag fick en kompis medan vi åt ;)


En liten promenad på koloniområdet


Vackra namn på gångarna på området




Midsommarstången var så fin :)




Riktig sommarfeeling :) Underbart med solen som strålar från en blå himmel, också resterna efter barnens skrattfyllda lek


Dags för lite spel..





Lite vinster fick vi med oss tillbaka :) Dessa två plus en påsemed bilar blev resultatet efter lite spelande


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0