Monday Evening

Dagen har verkligen sprungit förbi. Största delen av dagen har gått åt till jobb, men jag älskar mitt jobb så det är okey att lägga hela dagen där :D Tråkigare var dock regnet som öste ner utomhus vilket gjorde att det blev en riktig inne-dag. Självklart kan man gå ut i regnet men så som det öste ner idag så är det inte skoj för barnen att vara ute. Mycket pyssel och mys har vi dock hunnit med ;)

Just nu kollar jag på ett avsnitt Gossip Girl som jag har inspelat på digital-boxen. Är skönt att bara slappna av på kvällen, det behöver man efter en heldag på jobbet. Imorgon måste jag fixa lite småsaker på jobbet, bland annat försöka lösa så jag blir fri så jag kan hälsa på ute på mitt nya jobb. Ska bara försöka övertala en kollega att täcka upp för mig, men hon brukar vara snäll så det ska nog fixa sig.. Även måste jag lösa mina sommartider på jobbet och sedan är det dessutom långdag på jobbet då vi har värdegrundsarbete på kvällen. Lär bli en full, men säkert väldigt givande dag. Nu kallar TV:n på min uppmärksamhet! Have a wonderfull evening!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0