Nu får det vara nog

Imorgon (eller möjligtvis på torsdag) börjar inläggen från USA att komma upp och samtidigt så kommer bloggen att låsas. Är trött på att skriva en blogg där ett flertal människor läser, massor med folk som är inne utan att kunna lämna en enda kommentar någonsin. Visst, där finns ett fåtal som lämnar ett spår efter sig och er är jag väldigt tacksam mot, men alla ni andra då... Jag delar med mig av mitt liv, kunde jag då inte fått en enda liten kommnetar i gengäld någon enstaka gång? Detta är inte mycket krävt anser jag..

Iaf, såhär är det. Ni som brukar kommentera får självklart fortsätta läsa så hör av er på [email protected] så får ni lösenordet. Är det någon annan som också gärna vill fortsätta att läsa så lämna gärna en kommentar...

Ha en bra eftermiddag!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0