Picknick

Godafton alla söta läsare!

Äntligen har jag funnit lite ro till att skriva ett litet blogginlägg här. Idag har det varit full fart med jobb.. Hade förstås sovmorgon imorse men efter det har allt gått i en rasande fart. Förmiddagen tillbringades i parken där vi busade med barnen. Redan då var vädret härligt så det var underbart att få vara ute. Tillbaka till förskolan för lite lunch, sedan tog jag och en kollega med oss barnen till biblioteket. Efter biblioteket så stannade vi i biblioteksparken ett tag och barnen fick leka på den superfina lekplatsen som finns där. Med tanke på att vädret blev bättre ju längre dagen gick så kunde vi inte ha haft det bättre.

Efter en massa bus och lek så återvände vi tillförskolan för lite mellis. Efter mellanmålet så blev det ut på gården där vi sedan njöt av värmen och solen resten av eftermiddagen och kvällen. Framemot fem-halv sex så började föräldrar och barn trilla in och vi hade sedan en underbar picknick i gröngräset på förskolans gård. Var helt underbart! Föräldrarna på vår förskola är helt underbara, precis som deras barn, vilket gjorde detta till en perfekt kväll. Känns tungt i hjärtat att jag snart ska lämna dem alla.. Fick många värmande ord av både föräldrar och barn idag, vackra ord som jag bär med mig i hjärtat. Fick även en söt liten present och ett fint personligt brev från ett barn med föräldrar. Kommer sakna dem massor...

Nu ska jag iaf vila lite på soffan framför TV:n. Känner mig väldigt energisk i kroppen efter denna vackra dagen så det krävs nog en stund framför TV:n för att komma till ro. Hoppas alla andra också har haft chansen att njuta av vädret idag! Trevlig kväll!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0