Regnet det bara öser ner..

Blä och fy, detta tråkiga regnande är vi trötta på nu. Regnet har bara öst ner hela dagen och det är inget skoj alls. Tur iaf att vädret var bättre igår, för så som det regnat både måndag och onsdag så behövdes lite vackert väder iaf en dag.. Dock hör jag nu att regnet har slutat utanför fönstret och det var väl på tiden.

Har varit en lugn dag på jobbet. Började redan halv sju eftersom jag öppnade, var ganska lugnt till en början men sen trillade barnen in ett efter ett. Var väldigt lugnt och harmoniskt där idag, en riktig toppendag. Trots full barnstyrka så var det inte en massa liv utan barnen lekte fint och tyst. En runda ut på förmiddagen hann vi också, jag och Louise (min kollega) tog ut de barn som ville följa med. De tyckte att det var superskoj att få kladda med vatten och blöt sand & en hel del vattenpölar hann de hoppa i också ;) Efter det middag, vila och sedan blev det hemgång för mig. Att dagarna går så fort, det är helt otroligt ;)

Nu ska jag möta upp mannen när han kommer från jobbet sedan blir det en runda på Väla för att spana efter en långklänning. Hoppas att jag hittar någon ;) Trevlig eftermiddag! Kram


Spår från tidigare besökare..
Rosa

Läste i ett tidigare inlägg att du ska hälsa på på ditt nya jobb. Trevligt, var är det någonstans?

Vilka snygga kläder du väntar på, det kan behövas efter de här regniga dagarna.

2010-06-09 @ 17:24:51
Bloggadress: http://bondebloggar.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0