Slow Sunday

Idag har vi en väldigt lugn söndag här hemma. Daniel följer VM-fotbollen, verkar väldigt spännande. Själv har jag fixat med bloggen lite, ordnat lite mer med inläggen angående USA. Nu kollar jag Vänner och vilar i soffan, har blivit lite förkyld så skönt att bara ta det lugnt. Även våra busungar verkar väldigt trötta idag, en sover på balkongen och en i soffan.

Nu ska jag fortsätta vila så att jag imorgon är kryare och redo för en ny, fartfull vecka. Ha det toppen alla underbara läsare! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0