Soliga, underbara måndag

Godafton folk :)

Vilket underbart väder vi har haft idag. Hela dagen på jobb har tillbringats ute i solen, förutom en kort stund för mat och lite innelek precis efter maten. Varmt, soligt och helt underbart har det varit :D Härligt det är att sommaren äntligen kom tillslut, lagom till midsommar dök den ju upp från ingenstans och nu njuter vi alla fullt ut. Hoppas verkligen att den stannar ett bra tag till, som vi har längtat efter sol, sommar och värme!

Efter jobbet gick jag en liten runda på stan. Köpte lite nya underkläder, ett skärp, ett linne och en tunn, fin kofta. Mest av allt njöt jag bara av att vandra i solskenet, finns ju inget mer underbart ;) Sedan for jag snabbt hem till mina underbariingar här hemma. Kröp direkt upp i soffan till dem och har halvkollat på tennisen samtidigt som jag färdigställt inläggen från Zoo i lördags. De inläggen kommer upp här nu alldeles strax. Tre inlägg blev det och det första inlägget kommer underst så börja nedifrån ;)

Nu är det dags för kvällsmat! BYE!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0