Student

Idag är det massor av studentfirande i hela Helsingborg. Vi har sett massor av studenter passerat utanför förskolan idag. Det är fördelen av att jobba på en förskola som verkligen ligger mitt i stan - det händer alltid en massa spännande runt knuten. Barnen stod klistrade mot förnsterna så jag och underbara Frida tog barnen med oss på en tur till Slottshagsparken för att kolla på studenterna. Det var många stora ögon och många "åhhh" under vår promenad, barnen tyckte att det var MYCKET!!! spännande ;) Underbart att få se sådana småsaker ur barnens ögon, allt blir så mycket mer magiskt då.. ;)

Ohh, idag är det exakt sex långa år sedan man själv sprang ut som student.. Låter så längesedan :) På ett sätt känns det som igår, men när man tänker på allt som har hänt sedan dess så kan man känna hur lång tid det faktsikt är. Tänk vad mycket jag faktiskt har hunnit åstadkomma på sex långa år, och tänkt hur mycket jag har utvecklats och mognat ;) I´m loving life! Men det är satidigt underbart att kunna tänka tillbaka på den underbara tiden som har varit - och särskilt då på den underbara studenten som skedde den 11 juni 2004!

Ha en "lovely friday"! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0