Underbart med söndag och inte måndag idag

Vad underbart det känns att det faktiskt bara är söndag idag, och inte måndag som jag trodde hela gårdagen samt ett flertal gånger då jag vaknat till inatt. Är ganska mysko hur inställd man är på den vanliga veckorytmen, och då särskilt på att det enbart är två helgdagar innan nästa arbetsvecka startar. Skönt är det iaf med en extra vilodag, det behöver jag iaf ;)

Idag blir det inte mycket fart här hemma. Vi har precis varit en runda på maxi och handlat lite smått som behövdes i kyl, frys och skåp här hemma. Nu blir det lite lunch, får se vad vi kan hitta på för gott. Sedan blir det uppladdning inför den spännande matchen mellan England och Tyskland idag. Otroligt bra match och det känns väldigt ovisst om vem som ska vinna. Jag hejjar dock på England så får vi se hur långt det håller. Tror dock jag ska hinna med att se ett avsnitt One Tree Hill innan matchen.. Hittade bästa sidan på internet där man kan se avsnitten så det ska jag nog göra :) Nu när jag kan så är det ju omöjligt att hålla sig borta ;) Lite fix med bilderna från igår blir det nog också..

Hoppas alla får en härlig dag i solskenet! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0