Lugg eller inte?

Har suttit och kollat igenom gamla bilder från förra våren. Upptäckte då att jag trivdes ganska bra med lugg och att jag faktiskt (enligt min åsikt) passade ganska bra i det. Kanske skulle man klippa lugg igen.. Anledningen till att jag lät den växa ur var att jag hamnade hos en dålig frisör som inte alls klippte luggen fint, så jag tröttnade och lät den växa.. Men på dessa bilder så är den klippt av underbara Mia så kanske vågar man chansa?!?! Är lite tveksam, särskilt eftersom många påpekar att det kan vara lite jobbigt med lugg i sommarvärmen men det kan man väl överleva..

Säg gärna vad ni tycker, lugg eller inte? Här kommer lite bilder både med och utan lugg...

Från förra våren med lugg:






Från nu i vår utan lugg:





Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0