Pictures from a summerday

Här kommer massor med bilder från när vi var hos mamma på kollo för några veckor sedan. Det var en helt underbar lördag då solen lös starkt från en klarblå himmel. Lite solande, massor av busande med vovvarna samt en hel del fotograferande hann vi med under några timmar på mammas koloni ♥


Lite vackra blommor:













Lucas älskar att snurra runt på gräsmattan


Åhh, vad härligt att gnida nosen mot gräset








Underbara, finaste Taison




Love ♥



Mer blommor:











Medan jag fotograferade vaktade Lucas vattenslangen..


.. redo för massor med vattenbus


Såhär blöt blir man när man jagar vattenstrålen ;)






Älskade psinsen ♥


Efter fotografering så la han sig tillrätta vid slangen igen ;)


Goa Taison som också hade lekt i vattnet



Ännu mera blommor:































En liten humla som kom på besök










Taison tyckte att det var varmt och vilade därför under bordet










♥ LOVE ♥ LOVE ♥ LOVE ♥






En vacker lykta




Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0