Vackert

Ohh, så vackert bröllopet var.. Och så vacker både kronprinsessan och Daniel var. Även alla gäster var så väldigt fina, så skoj att se alla fina klänningar. För min del betalar jag gärna lite extra i skatt för att få ha vårt kungahus, tycker det känns väldigt speciellt med alla drottningar, kungar, prinsar och prinsessor.

Nu börjar det bli dags för middag här hemma. Jag väntar på middag precis som gästerna på bröllopsfesten gör ;) Ikväll blir det grillat, fjärilskotlett och grillade champinjoner, med potatisklyftor och god bearnaisås. Köpte sådan färdiglagad bearnaisås efter att ha smakat den i affären igår och den var ljuvlig, precis som sådan man får på restaurang. Vår middag blir kanske inte lika fin och exklusiv som brudparets, men för min del så blir detta minst lika gott ;) Jag är ingen som kräver så väldigt exklusiv mat utan gillar enkel mat som grillat och sådant.

Nu ska jag fortsätta spana på TV:n samt se om jag kan hjälpa min underbara man med middagen!

Trevlig kväll. Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0