Vad vorde jag utan dina andetag?

"Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
när du inte ser på
Och genomskinligt grå, blir jag
Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
när du inte ser på
Och färglös som en tår, blir jag
Utan dina andetag"


Vet inte vad jag skulle göra utan dig älskade Daniel
DU är min ängel, min räddare när världen skakar..

Just nu skakar min värld massor, tack för att du finns hos mig då!
Tack min prins för att du alltid finns för mig!

Vad vorde jag utan dina andetag?


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0