Våran midsommardag

Vilken fantastiskt underbar dag vi har haft idag, jag och älsklingen. Dagen har spenderats på en liten dagsutflykt. Färden gick med båt till Helsingör och sedan vidare med tåg till Köpenhamn för ett besök på den "Zoologiska Haven", alltså Zoo i Köpenhamn. Många djur har vi sett och massor med pratande har vi hunnit med. Riktig kvalitetstid bara jag och älsklingen, precis vad jag (& vi) behövde! Jag har fotograferat en massa så bilder lär komma upp här sen! Såhär har vi alltså tillbringat vår midsommardag, en dag som i Sverige är ganska död (märktes tydligt i förmiddags både när vi gick morgonpromenad med Lucas och när vi åkte till stan och sedan var på Knutpunkten) men som i Danmark är som vilken lördag som helst. Hur har ni tillbringat er midsommardag; lugnt som de flesta svenskar eller ni har tagit chansen och hittat på något skoj idag?

Nu är köttet på grillen och potatisen i ugnen. Vi bestämde oss på hemvägen för att trots allt laga kvällsmat hemma, även om den skulle bli lite sen. Är ju så gott med mat och jag var så sugen på grillat så då får man leva med att det blir lite sen kvällsmat ;) Nu ska jag kolla till maten! Trevlig kväll!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0