Yummie In My Tummie

MUMS! Jag har precis avnjutit lite god lunch här hemma. Idag stod resterna från i måndags på schemat - spagetti och köttfärssås. Jag älskar Daniels köttfärssås, han är bäst på det :D Min underbara, duktiga man ♥ Annars händer här inte mycket idag. Fixar med lite bilder på datorn, kollar lite TV och så. Har även varit ute med söta vovvarna på en lång promenad i det strålande solskenet. Hoppas verkligen att detta vädret håller i sig och att sommaren kommer nu :D Busgrabbarna tyckte förresten också om Daniels köttfärssås och blev överlyckliga när de fick dela på mina rester! Nu ska jag förtsätta med lite fotofix så kan ni får se bilder från vår promenad sen...


Spår från tidigare besökare..
Eva Nazemson

Vad härligt med hundar och en långpromenad. Det kan knappt bli bättre.

Ska nog också bege mig ut i det fina vädret snart.



Ha det bäst // Eva

2010-06-02 @ 14:16:09
Bloggadress: http://www.finest.se/evanazemson

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0