En dag på Zoo - Mängder av olika slags djur hann vi se


Vi såg stora älger med STORA horn


Vi såg även en liten älg, utan några horn ;)


Många vargar såg vi




Denna elefanten stod lite för sig själv och såg väldigt ledsen ut..


Elefanterna i sin underbart fina inhägnad




En ensam hanelefant som äter lite hö


"Grrr, här kommer jag"
Efter elefanterna så gick vi vidare till tigrarna där vi fick vänta ett tag innan tigrarna valde att visa sig





Med stora, lufsande steg vandrade tigern fram mot oss






Härligt med lite vila


Dags för lite tvätt




Ståttliga, vackra tigern




Vi hamnade sedan vid uttrarna..


..som busade runt en massa




Självklart var jag tvungen att fotografera de fina fjärilarna i tropikhuset












Här sitter bossen och vaktar grinden


En trött liten apa


En mara tror jag detta kan ha varit..



P.S. Självklart såg vi fler djur än dessa men jag fotograferade inte alla ;) D.S.


Spår från tidigare besökare..
M

Jättefina bilder du delar med dej av. Skoj att få följa med på er dag bland djuren. Kram

2010-07-12 @ 22:44:10

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0