Vilosöndag

Hej!

Tänkte bara titta in och säga hej. Vi har en lugn och skön söndag här hemma idag. Lite TV har vi kollat, god lunch har ätits och massa mys har hunnit med. Jag är trött, min kropp behöver vila för tillfället så jag passar på att ge den massor med vila. Man ska lyssna på sin kropp så det försöker jag göra. Nu ska jag surfa runt lite på datorn och se om jag hittar något skoj. Ska surfa lite speciellt efter en viss sak, lite information om det roliga jag nämnde i gårdagen inlägg. Kommer snart berätta mer men till dess får ni fortsätta att vara lite nyfikna ;)

Trevlig söndagsskväll! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0