Bläää...

Idag har det varit den där, tyvärr alltid återkommande, tråkiga dagen som finns varje månad.. Tror det finns fler där ute som håller med mig, den kommer varje månad och är såååå tråkigt äcklig... Det jag syftar på är att vi idag har fixat till allt med räkningarna och sådant för denna månaden. Var dessutom massor med räkningar, och inte mycket pengar över. Fast förstås, så lever många människor varje månad enbart för att betala för det nödvändigaste.. Så jag ska nog överleva en månad såhär med tanke på att pengabristen beror på en planerad sommarsemester som vi ser framemot massor. För något sådant så har man det gärna lite snålt ett tag ;)

Nu blir det kvällsmys med älsklingen! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0