En lördag i solen

Vilket underbart väder vi har idag :D Jag blir så glad i hela kroppen när solen strålar från en klarblå himmel och man känner hur solen värmer i huden. Jag har precis suttit ute i solen i två timmar och fikat. Har varit på besök hos underbara och söta Linda med familj. Var jättetrevligt både att få se henne igen samt att träffa både hennes sambo och barn. God fika fick vi också, Linda hade varit uppe tidigt imorse och bakat så gott.

Roligast var dock att träffa lilla Bastian (tror det blir det iaf, de var inte riktigt säkra). Klart man vet hur små och söta dem är men trots det blir man alltid lika överraskad när man väl se hur pyttiga de är. Lilla Bastian som så snällt väntade med att komma tills vi hade kommit hem från USA, jag sa ju det till honom under ett snack när han fortfarande låg i magen och han bestämde sig för att lyda :D Jättesöt var han iaf och jag fick till och med hålla honom en liten stund innan han var hungrig och ville äta.

Nu ska jag med ett öga fortsätta med att lägga upp bilder i inlägg här på bloggen. Har nu gjort 2,5 utkast till inlägg, fulla med bilder från första och andra dagen i USA. Ska fortsätta jobba på detta samtiidgt som jag med ett öga ska övervaka matchen på TV:n, just nu ser det iaf bra ut och HIF leder med 1-0 så vi hoppas de håller det :) Trevlig eftermiddag önskas er alla! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0