Heja Ryssland!

Idag har vi kört en lugn, lugn söndag här hemma. För att vara ärlig har jag inte alls pallat fixa varken med bloggen eller fotona idag utan det är samma status som igår.. Skulle förstås kunna fixa lite text på de inlägg jag redan fixat men orkar inte heller det just nu så ni får tyvärr vänta ytterliggare någon dag inna ni får se bilder från min underbara semester :)

Dagen idag har istället gått åt till att drömma om framtiden, och dår framför allt om sommaren då vi funderar på ännu en semesterresa. Vi älskar att resa så varför inte ta chansen och göra det medan man har tid och möjlighet?!?! Denna gången funderar vi på Turkiet efter att ha hört mycket positivt om det. Vi fortsätter dock forska och fundera så får vi se hur det blir :D Har ni varit där så får ni gärna tipsa och ge förslag. Även andra resetips och tips om bra resmål tas tacksamt emot.

Nu ska jag fortsätta följa hockeyn med ett öga. Vi har satsat pengar på Russia så självklart hejjar jag på dem! Go Russia, GO! Kram och godkväll!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0