Hemma i ett iskallt Sverige..

Halloj!

Nu är vi åter hemma. Hemma i Sverige, ett iskallt Sverige med grått och tråkigt väder. Dock kan man lätt dra ner persiennerna och låtsas som att det regnar (eller nja, rättare sagt låtsas att det INTE regnar ;)). Är mysigt att vara hemma i sitt eget hem med våra underbara busungar hos oss. Dock saknar man semestern, värmen och alla underbara stunder. Som tur är så har vi med oss massor av minnen hem, både i minnet, på foto och via souvenirer :)

Vi har haft det toppen och jag kommer försöka berätta emr här efterhand som tiden går! Ha det bäst! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0