Lovely Friday, Tired friday

Åhh, vad det är underbart med fredag idag! Och ännu mer åhh, vad det är skönt med en helt ledig helg utan en enda plan. Detta behövs verkligen efter de veckor vi har haft.. Självklart, vi har varit på semester men det har ju inte precis varit en vilosemester. Uppe tidigt på morgnarna, full fart hela dagarna och långt in på kvällarna. Tidsskillnaden på det och en mäktig jetlag väl hemma, en hemresa över natten med hemkomst en morgon och efter det ingen sömn på hela natten.. Dessutom hade jag ju en fullsmockad vecka innan vi åkte... Behöver jag säga att jag är lite seg och trött och älskar att vi har en planfri helg? Men jag måste också säga; "I'm loving it!" Finns inget underbarare än ett händelserikt liv med massor av härliga upplevelser, och efter den våren vi har haft så är detta precis vad jag behöver. Livslusten är tillbaka och jag känner mig som mig själv igen. härligt! Men trots allt... Jag är TRÖTT, TRÖTT; TRÖTT idag ;)

Ikväll blir det iaf god mat och massor av mys med älsklingen och alla djuren (våra egna två som vi saknat massor när vi var iväg + underbara Taison som vi också saknat massor och som vi turligt nog fick vara "barnvakt" till ikväll). Nu ska jag nog ta en god drink, det tycker jag känns som en god ide :) Ha en trevlig kväll! Kram

P.S.
Upptäckte nu att det blev massor mef flumm i detta inägget men det får ni på köpet ;) 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0