Miljontals bilder

Jisses, vad vi har tagot foton när vi var iväg.. Har nu arbetat mig igenom bilder för hela dag tre också och det är massor av bilder som hamnar i inläggen.. Har dock inte bara lagt all denna tiden på det utan även pausat och fixat lite andra småsaker. Nu är jag iaf trött på allt vad foton och blogg och dator heter så nu ska jag gå och gosa med älsklingen. Snart blir det middag, vi valde att ta det lite senare idag för vi var så mätta efter den stora fikan hos Linda. God mat ska vi ha iaf, purjolökspotatis med grillade fjärilskotletter och god sås - MUMS! Skulle haft förrätt med men vi orkar inte så vi koncentrerar oss på middagen istället ;) Trevlig kväll! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0