Still Awake..

Usch, snacka om att jag nog är lite fel i tid. Trots typ ingen sömn sedan igår morse, så ligger jag fortfarande vaken. Och då menar jag klarvaken, riktigt klarvaken och pigg... Måste ha blivit smittad av de pigga mössen på Disney World, och jag menar då Musse och Mimmi Pigg ;) (Hahaha, snacka om internt skämt mellan mig och älsklingen) Har testat alltför att somna men det gårinte alls, och då har jag ändå knappt sovit under dagen så det beror inte på det... Snacka om jetlag!

Tror en bidragande orsak till sömnlösheten är att jag känner på mig att morgondagen blir en ganska så viktig och avgörande dag.. Ska bli intressant att se vad som har hänt i detta ärendet och vad som har blivit bestämt, så känns ganska oroande inför imorgon då ens närmaste framtid ska avgöras. Den som lever får se, så imorgon lär jag väl veta mer.

Nu ska jag försöka igen med att somna och få några timmars sömn innan det är dags för jobb.. Hoppas alla sover gott! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0