The Last One...

Ja idag är det den sista dagen...

Iaf den sista dagen i maj...

Eller åtminstonde den sista dagen i maj i år ;)


Godmorgon! Här sitter jag och gör ingenting. En dum förkylning samt mycket konstiga känslor i kroppen med bland annat yrsel, matthet, plötslig hjärtklappning, plötsligt trötthetsinfall där jag inte kan hålla ögonen öppna och liknande har hållt mig hemma från jobbet en måndag som denna. Vila, vila och ännu mer vila är nog vad jag behöver så ska det nog gå över.. Så det är vad jag gör idag. Har ätit frukost, gosat med vovvarna (japps, plural för Tai är här och hälsar på..), kollat TV, försökt sova (går inte, uppstressad i kroppen), fixat med bloggen och ska nu spela lite Sims.. Fast bara lite, sedan ska jag åter testa på att sova, känner att kroppen behöver det. Hoppas alla andra har en underbar sista maj dag! Jag hoppas på att morgondagen med sitt fina namn "första juni" ska föra med sig vackert väder och värme.. Fast det är nog att hoppas på för mycket ;)

Have a wonderfull day! Kram


♥ Vackraste Taison ♥


♥ Min fina Lucas ♥

 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0