Hemmamys i TV-soffan

Godafton i alla stugor!

Här sitter jag uppkrupen i soffan och verkligen njuter av fredagskvällen. En lugn kväll i soffan är precis vad som behövs efter en vecka som denna. Arbetsveckan har minst sagt varit omvälvande och kaotisk, med mycket hätsk stämning och massor av tårar. Dock är det som de säger, det som inte dödar en gör en starkare och det gäller så bra så i detta fallet. Känner mig oerhört stärkt inombords för tillfället, och även lättare än jag varit på länge. Kanske en kommentar från dagen har hjläpt till med detta också, känns bra iaf att veta att andra ser på saken likadant somen själv.

Kvällen har tillbringats med kvalfinal av Idol. Är verkligen mysigt att sitta uppkrupen i soffan med älsklingen och kolla på Idol, är lite av vår sak efter den där första hösten tillsammans då jag introducerade Idol i älsklingens liv ;) Vi har också ätit enormt god mat, god fläskfile och potatisgratäng, med bearnaisås och gräddstuvade champinjoner. Var ljuvligt gott. Nu inväntas resultatet av Idol, och under tiden lyssnar vi på mysig musik via YouTube. Jag hejjar verkligen på Olle och hoppas innerligt att han går vidare. Många andra som är bra också men jag gillar honom lite extra ;) Blev iaf överlycklig då han fick en ny chans idag :) Efter resultatet blir det sängen för jag är trött, trött, trött idag.

Hoppas alla får en mysig kväll och härlig helg! Kram



"Every step that you take, could be your biggest mistake.. ´
What if you should decide, that you don´t want me there in you life?"


Ja jag har gjort många misstag i mitt liv, vissa större än andra, vissasom smärtar mer än andra.
Saknar dig massor.. Finns så mycket jag skulle vilja berätta för dig och dela med dig, men ibland är livet inte som man vill..


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0