I have a dream..

Ohh, inne i mitt huvud växer en enorm dröm. Jag är en drömmare, har alltid varit och kommer alltid vara. Denna drömmen är så enormt fängslande, hade varit så enormt trevligt och mysigt. Dock krävs det en hel del för att den ska bli sann, och jag vet inte om alla inblandade är intresserade av att ge det som krävs för att drömmen ska kunna bli sann. Hoppas gör jag dock, ska inom de närmsta dagarna ta reda på om min dröm kan bli sann. Är snabba bud som gäller isf men det hae varit sååååå härligt ;) Något jag aldrig gjort, något som det snackats om länge men som aldrig blivit av. Du och jag, vilken dröm!



Spår från tidigare besökare..
M

Om din dröm är vad jag tror, så får du väl snart den uppfylld. Om det inte är vad jag tror, så önskar jag att den snart blir uppfylld. Love M

2010-10-25 @ 21:09:43

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0