Lots and lots of feelings..

Idag är det mycket känslor som sköljer över mig.. Mest en känsla av sorg och saknad.. Också den där känslan av ensamhet och övergivenhet..

Men trots dessa tunga känslor så anser jag mig ha världens bästa liv,med varldens bästa man och de bästa busungarna Lucas och Sizou. Tror framtiden trots allt ska lyckas bli bra, även om den sällan blir som man tänker sig.. Så länge ni finns vid min soda så klarar jag allt, även om vägen är kämpig ibland så tar vi oss fram! Älskar dig Daniel

Det som smärtar mig mest idag är avsaknaden av omtanke.. Hur svårt hade det varit att fråga "varför"; varför man reagerar som man gör, varför man blir så ledsen för vissa saker och varför vissa saker ter sig så viktiga i ens liv. Ett så litet ord, som skulle värma så mycket.. Ett så litet ord som skulle vittna om omtanke och kärlek, som skulle vittna om att det man känner är viktigt..


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0